Новини УФСІ


  • 19/04/2018
    Germany provides Ukraine with 9 Million Euros for housing of internally displaced persons

    Читати далі...


  • 19/04/2018
    Німеччина надає Україні 9 млн євро на створення житла для внутрішньо переміщених осіб

    Читати далі...

Тендери


  • Український фонд соціальних інвестицій оголошує конкурс на вакантну посаду консультанта - головного бухгалтера

    Читати далі...


  • Оголошення конкурсу на здійснення технічного аудиту (будівельної перевірки) об’єктів Проекту УФСІ V

    Читати далі...

Конкурс на вакантну посаду спеціаліста із ІТ
13/12/2017

Конкурс на вакантну посаду спеціаліста із інформаційних технологій

Український фонд соціальних інвестицій оголошує конкурс на вакантну посаду спеціаліста із інформаційних технологій.

Запрошуються зацікавлені кандидати, які відповідають таким вимогам:

-Вища освіта в галузі ІТ або ІС; 

-Досвід роботи з комп'ютерним, офісним та мультимедійним обладнанням на рівні загально-технічного експерта;

-Знання стандартного програмного забезпечення (операційна система Microsoft Windows 7, Microsoft Office 2007-2010, мультимедійне програмне забезпечення, сервісне програмне забезпечення та ін.) на рівні експерта; 

-Досвід роботи в галузі технічної підтримки користувачів від 2-х років;

-Наявність власного автомобіля.

 

Обсяг послуг:

-супроводження баз даних ІСУ (інформаційна система управління);

-налаштування апаратного і програмного забезпечення для стабільної роботи;

-конфігурування серверів, стабільних рішень, інфраструктурних елементів;

-установка/інсталяція серверів/сервісів, модернізація існуючих;

-супроводження і обслуговування оргтехніки; обслуговування та адміністрування комп’ютерів та комп’ютерної мережі в центральному та регіональних офісах, встановлення та настройка програмного забезпечення;

-підтримка серверного ПЗ;

-тестування апаратного забезпечення;

-налаштування робочих станцій, мереж і мережевого обладнання (роутери, модеми);

-інформаційна безпека;

-організація резервного копіювання даних;

-організація віддаленого доступу;

-підтримка користувачів;

-участь у проведенні закупівель нового апаратного і програмного забезпечення;

-вирішення виникаючих проблем в межах компетенції;

-налаштування нового обладнання, тестування нових прошивок / версій програм;

-планові роботи з автоматизації та оптимізації процесів;

-адміністрування сервісів, серверів та інфраструктури;

-забезпечення підтримки функціонування офісу (13 співробітників), в тому числі закупівля необхідних матеріалів;

-надання кур’єрських послуг у межах міста Києва з використанням власного автомобіля без додаткової оплати за пробіг та амортизацію автомобіля.

 

Строк подання резюме електронною поштою: – 11:00, 26 грудня 2017 року. Резюме повинні бути підготовлені українською мовою, якомога детальніше висвітлювати відповідність кандидата кожній з зазначених вище вимог, а головне – містити детальний опис робочих функцій на кожному наведеному місці роботи.

Зацікавлені особи, що відповідають вищенаведеним вимогам, прохання надавати резюме за електронною адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду