Новини УФСІ


  • 21/06/2017
    Директор Київського регіонального представництва УФСІ перевірив хід ремонтів на 4-х об’єктах Дарницького району

    Читати далі...


  • 20/06/2017
    Завдяки УФСІ ще 2 дитячі групи відновлено у Києві

    Читати далі...

Тендери


  • Оголошується конкурс на посаду виконавчого директора УФСІ

    Читати далі...


  • Оголошується відбір компанії на проведення ремонтних робіт у Верхньодніпровську, соціальне житло для ВПО

    Читати далі...

Управління якістю соціальних послуг: теорія та практика. Досвід мікропроектів УФСІ з інноваційних соціальних послуг. – К.: 2006 р. – 100 с.

6У щоденній практиці надання соціальних послуг вразливим групам населення керівники соціальних закладів та служб, як правило, вирішують найбільш нагальні проблеми: фінансові, господарські питання, отримання санітарних та пожежних дозволів, утримання будівлі тощо. Часто у цій низці питань якість послуг відходить на другий план. Проте, в сучасних умовах система управління якістю відіграє провідну роль в успішній роботі соціальної агенції та досягненні головного результату надання соціальних послуг – покращення якості життя людей, які ці послуги отримують.

Безперечно, менеджери соціальних агенцій мають уявлення про системи управління якістю, проте мало хто з них ставив завдання створити таку систему в своїй агенції.

Українським Фондом соціальних інвестицій протягом 2005 – 2006 року спільно з Агенцією з Міжнародного розвитку (SIDA) Уряду Швеції було проведено заходи з розроблення систем управління якістю для соціальних агенцій на базі мікропроектів УФСІ з інноваційних соціальних послуг в Харківській та Хмельницькій областях. Швецькі експерти провели навчання 38 керівників мікропроектів з питань основних принципів управління якістю, визначення процесів у ході надання соціальних послуг, розподілу відповідальності, планування покращень, управління документацією тощо. Спільно з консультантами УСФІ керівниками мікропроектів були визначені та описані основні етапи процесу надання соціальних послуг, документація з якості, яка необхідна соціальній агенції. Особливу увагу було приділено процедурам оцінювання процесів, розробленню показників якості процесів.

Сподіваємося, що дана збірка та напрацювання мікропроектів УФСІ допоможуть керівникам соціальних агенцій, установ та організацій органів виконавчої влади побудувати системи управління якістю в агенціях та організаціях соціальної сфери.

У цій збірці не надано універсального рецепту створення та використання зазначених систем у соціальному закладі. В кожній організації має бути розроблена своя система якості, але вона не може бути побудована без використання загальних правил та принципів. Ми намагалися викласти досвід наших мікропроектів і надати інформацію щодо основних правил створення систем управління якістю у сфері надання послуг. Окрім того, тут можна знайти приклади політик з якості, протоколів постійних покращень, опису процесів надання соціальних послуг, протоколу оцінювання процесів та інших документів, якими керівники можуть користуватися у своїй роботі, спрямованої на забезпечення якості соціальних послуг.

Якщо метою вашої діяльності є надання соціальної допомоги вразливим групам населення та покращення якості їхнього життя, то впровадження систем управління якістю у ваших агенціях позитивно вплине не лише на їх роботу, а й на всю сферу соціального захисту.

Це видання підготовлене та видане у співпраці Українського фонду соціальних інвестицій та компанії Зеніт Інтернешнл (Швеція). Ми також вдячні керівникам мікропроектів, які впроваджуються за підтримки УФСІ в Хмельницькій та Харківській областях за надані для збірки матеріали.