Новини УФСІ


  • 22/11/2017
    There are no translations available. У дитсадку №602 буде на 3 групи більше

    Читати далі...


  • 17/11/2017
    There are no translations available. «Гідна праця» стартувала на Запоріжчині

    Читати далі...

Tender


  • There are no translations available.Конкурс на заміщення вакантних посад директорів регіональних представництв

    Читати далі...


  • There are no translations available.Договори підряду, які укладені у жовтні 2017 року

    Читати далі...

Як організувати інноваційні соціальні послуги для дітей з особливими потребами. Моделі та документи. Рання інтеграція та інклюзивне навчання / [Авт. кол.: О.О. Савченко, Г.В. Кукурудза, Ю.М. Швалб та ін.; упоряд. Л.Л. Сідєльнік]. – К., ЛДЛ. – 2007. – 256
There are no translations available.

2У даній збірці представлені дизайни та стандарти інноваційних соціальних послуг для дітей з особливими потребами. Описи моделей та стандарти були розроблені та впроваджуються в соціальних агенціях Харківської та Хмельницької областей. Документи, що представлені в цьому виданні, - результат спільної роботи вчених та практиків, менеджерів агенцій та батьків, які виховують дітей з особливими потребами.

Збірка розрахована на фахівців державних та недержавних закладів, що надають освітні та соціальні послуги дітям з особливими потребами, спеціалістів органів освіти та науки, соціального захисту населення, соціальних служб для молоді, психолого-медико-педагогічних консультацій, закладів ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів, денних центрів, громадських організацій, студентів, а також посадових осіб, які визначають національну та регіональну політику щодо інтеграції інвалідів та допомоги дітям з особливими потребами у цій інтеграції.

Стандарти та документи будуть корисними менеджерам закладів і соціальних служб, які бажають організувати та впровадити подібні види послуг для дітей з особливими потребами.

ЗМІСТ

Л. Л. Сідєльнік. Вступ

Т. М. Луценко, В. Є Крижанівський. Стандарти соціальних послуг, які надаються у ході інклюзивного навчання дітей з особливими потребами

Г. В. Кукуруза. Модель ранньої реабілітації та інтеграції дітей з особливими потребами

О.О.Савченко. Модель інклюзивного навчання дітей з порушенням зору

Ю. М Швалб. Модель соціального супроводу студентів з обмеженими функціональними можливостями у ході здобуття освіти

Технічні стандарти та документація

Додатки

Додаток 1. Перелік документації, що забезпечує якість надання послуг (окрім фінансово-бухгалтерської документації)

Додаток 2. Приклад договору з батьками про надання послуг в інклюзивному закладі

Додаток 3. Приклад договору між надавачем послуг і волонтером

Додаток 4. Приклад інструкції щодо дотримання конфіденційності

Додаток 5. Кваліфікаційна характеристика соціального педагога по роботі з дітьми-інвалідами. Затверджена Наказом Міністерства освіти та науки України від 28.12.2006 р. № 864

Додаток 6. Опитувальник для батьків для виявлення потреб дитини

Додаток 7. Опитувальник для батьків для вивчення задоволеності послугами та планування покращень

Додаток 8. Рекомендовані критерії та показники якості послуг, які можуть бути застосовані для проведення внутрішньої оцінки якості

Додаток 9. Текст Саламанкської декларації щодо принципів, політики і програми дій щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами